مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 10:052023-08-22سياسي

کاهش زمان صدور و تمدید مجوز موسسات و خانه های قرآنی 


مدیر کل توسعه مشارکت های مردمی سازمان دارالقرآن الکریم، از آغاز سلسله اقدامات سازمان دارالقرآن الکریم بابت کاهش زمان صدور و تمدید مجوز موسسات فرهنگی قرآن و عترت و خانه های قرآن زیر نظر سازمان تبلیغات اسلامی خبر داد.

- مدیرکل توسعه مشارکت های مردمی سازمان دارالقرآن خبر داد: کاهش زمان صدور و تمدید مجوز موسسات و خانه های قرآنی  مدیر کل توسعه مشارکت های مردمی سازمان دارالقرآن الکریم، از آغاز سلسله اقدامات سازمان دارالقرآن الکریم بابت کاهش زمان صدور و تمدید مجوز موسسات فرهنگی قرآن و عترت و خانه های قرآن زیر نظر سازمان تبلیغات اسلامی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین بهبودی، در توضیح این خبر گفت: در راستای تعدیل و تسهیل ساماندهی مشارکت های مردمی در حوزه قرآن و عترت که از وظایف سازمان تبلیغات اسلامی و مشخصا سازمان دارالقرآن الکریم است و تسریع در چرخه ها و فرایندهای صدور مجوز موسسات و همینطور اعمال تغییرات و تمدید پروانه های فعالیت، بنا به دستور رییس سازمان دارالقرآن الکریم در ماه های گذشته سلسله اقداماتی انجام شد و مجدداً چرخه ها و دستورالعمل های مربوطه مورد بازبینی قرار گرفت.

وی ادامه داد: در این خصوص تلاش شد اقدامات مختلفی ناظر به اصلاح دستورالعمل و ضوابط، تقویت زیرساخت هایی مثل سامانه ها برای صدور و تمدید مجوز به صورت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش زمان صدور و تمدید مجوز موسسات و خانه های قرآنی 

کاهش زمان صدور و تمدید مجوز موسسات و خانه های قرآنی